غرانه75
نوشته شده توسط : perana

خیلی غر دارم بزنم ولی انگیزه و حوصله شو ندارم 

یه مدته همه چیم قاتی شده 

ریه هام عفونت شدید کرده همش دکتر دارو آمپول

امروز تو بانک اونقدر سرفه کردم خانمه جلومو گرفت گفت برو خونه پیازو نمیدونم چیکارش کن

و بخور . بنده خدا دلش برام سوخت... 

هوای آلوده خفه ام میکنه خفهههه

هموروئیدم عود کرده نمیتونم دردشو تحمل کنم نیاز دارم لیزر شم.

مثل سال 93ولی خب مراقبت میخواد حداقل دو هفته باید علاف باشم.

فعلا تحت نظر دکتر زنان هستم واسه کیستم نمیتونم برم لیزر هموروئید.

منتظر شدم 4دی نوبت دکترم بشه برم پیش دکتر با خیال راحت برم لیزر.

لیزر هم بالای 2یا 3تومن پول میخواد .

قندم بالاست با اینکه متفورمین میخورم ولی بازم بالاست یه هفته است ،لج کردم 

دیگه نمیخورم .مامانم نمیذاره سمت بستنی و نوشابه برم .

میخوایم شب یلدا بریم اصفهان 

برای جاری شب یلدایی ببریم .

با همسر صحبت کردم ، گفتم درسته که من دلخورم .

هیچکسی سر شب یلداییه من نیومد عین دخترای بی کس و کار شب یلدامون گذشت.

ولی جاری جدید گناهی نداره من میام ولی قبل رو فراموش نمیکنم.

فعلا همینا .





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 1 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: